Langkau ke kandungan utama

Rubber Stamp

Salam ceria semua..

Ada yg tercari-cari rubberstamp di utara Kedah...lebih-lebih lagi area Lunas or Kulim???

Meh singgah di Kedai Pak Ali.

Boleh order kat kami ye...

Kat sini salah satu cara nak buat rubber stamp..jom usha!

1) Gambar ini adalah cop yang dah siap. Nampak tak getah tu warna oren? Asalnya hanyalah gel merah. Bahan getah ni adalah yang bergred tinggi dan harganya agak mahal. Tapi kami jual pada harga yang mampu milik dan mungkin juga anda tak percaya!.. Harga serendah RM4 je!!!.. Ada juga cop yang getah bewarna putih. Yang itu gred rendah dan cop tak berapa tahan lama.

2) Gambar ke-2 pula adalah mesin cop. Nombor2 tu semua untuk buat bahan asas jadi cop. Bahan asas itu adalah gel merah.


3) Nampak tak botol sos tu? itu bukan sos ya.. itu rahsia hehe...

4) Last sekali gambar ja last .. masih ada proses lain :D... 

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Nametag

Salam semua. Ada yang sedang tercari-cari nametag seperti ini? Anda boleh membuat tempahan di Kedai Pak Ali. Yang berada di luar negeri Kedah jgn risau kami menawarkan perkhidmatan kurier pos laju. Tempah hari ini,buat bayaran dan kami akan pos keesokan hari. Mudah,cepat & senang kan!

Selamat Datang

Assalamualaikum wbt Syukur alhamdulillah, niat terbuku di hati untuk membuat satu blog khas untuk Kedai Pak Ali akhirnya tercapai sudah. Selamat Datang semua ke Kedai Pak Ali yang terletak di No 17 Taman Saderi,Lunas Kedah Darulaman. Untuk pengetahuan semua, kepakaran kami adalah membantu masyarakat sekeliling menyelesaikan masalah kredit habis, (top up) membuat salinan (fotostat), kelengkapan alatulis pelajar, membuat salinan kunci,rumah,motorsikal,kereta,bas,lori,cop getah atau cop buku sekolah anak mahupun cop kegunaan sendiri (rubberstamp). Selain itu kami juga menawarkan perkhidmatan percetakan seperti kad nama (namecard) untuk urusan rasmi ataupun persendirian,kad jemputan kahwin,akikah,banner,flyers & katalog bisnes,kad pelajar,piala pertandingan,medal sukan.majalah sekolah. Kedai Pak Ali adalah salah sebuah syarikat Bumiputera di utara tanah air. Sekiranya anda memerlukan perkhidmatan kami atau ingin membuat sebarang pertanyaan sila datang ter